Ako dostať ľudí na váš web

Optimalizácia pre vyhľadávače je základ toho, aby si vás zákazníci na internete rýchlo našli. Môžete mať výnimočný produkt, kvalitnú službu alebo zaujímavú tému, ale pokiaľ sa však vaša stránka „nekamaráti“ s vyhľadávačmi ako je napríklad Google, vo vyhľadávaní sa zobrazí príliš nízko a vaši zákazníci sa k nej nemusia vôbec dostať.

google

Vďaka responzívnemu dizajnu sa váš web prispôsobí rôznym zariadeniam, ako je tablet alebo smartfón. Zlepšíte prvý dojem z vašej stránky a zvýšite šancu, že sa zákazník dopracuje až k nákupu. Responzivita zabezpečí, aby sa texty, ikonky aj obrázky na vašej stránke prispôsobili veľkosti obrazovky. Navyše pri mobilnom vyhľadávaní bude mať prednosť pred stránkami bez responzivity.

Dnes je vyhľadávanie cez smartfón úplne bežné. Ak teda ešte nemáte mobilnú verziu svojho webu, určite by ste sa do nej mali pustiť. Jednoduchým riešením je využiť nejakú on-line tému alebo si dať vypracovať responzívny dizajn na mieru.
Každá dôležitá podstránka by mala mať nastavený unikátny text, ktorý sa zobrazí spolu s URL pri vyhľadávaní na webe. Takzvaný title tag (titulný nadpis) v rozmedzí 50 – 60 znakov a meta description (popis) v rozsahu 150 – 160 znakov by mali obsahovať spomínané kľúčové frázy.

Obrázky sú často zanedbávanou časťou web stránky, ale aj oni vedia prispieť k lepším výsledkom. Využite silu textov relevantných pre stránku už pri nahrávaní obrázku.

notebook

Štruktúra vášho webu by mala byť prehľadná pre návštevníkov a štruktúrovaná pre vyhľadávače. Jedným z pokynov samotného Google je, že každá podstránka by mala byť dostupná aspoň z jedného statického textového odkazu.
Ak vytvoríte novú podstránku a starú už nechcete používať, neurobte nasledovnú chybu. Pokiaľ ju jednoducho vymažete zo systému, tak sa návštevníkom po otvorení zobrazí chyba 404, čiže stránka už neexistuje. Nestraťte výsledky vyhľadávania, ktoré platili pre vašu starú stránku. Radšej ju presmerujte.
Týchto vám určite zvýšia návštevnosť na vašu stránku!

Ohodnoťte příspěvek